۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

هدف از تابلوسازی تبلیغاتی چیست؟


قبل از اینکه به بحث تابلو سازی وارد شویم بهتر است درباره منظورمان از تابلو سازی تبلیغاتی را معلوم کنیم از تابلو های تبلیغاتی چه انتظاری داریم؟

آنچه که در وهله اول باید به آن توجه داشته باشیم این است که در تابلو سازی تبلیغاتی، داشتن هدفی روشن از ساخت آن است. با داشت هدفی واضح و شفاف از تابلو سازی خواهیم داشت هم در روند ساختن آن و همچنین در بهره برداری از آن به موفقیت های خوبی دست یابیم. بعضی از افراد برای اینکه شرکت شان و محصولاتشان بهرت دیده شوند و بتوانند مشتری های زیادی را به سمت خودشان جذب کنند مبادرت به تابلوسازی می کنند و بعضی دیگر هدف هایی مانند ثبات، کلاس کاری و غیره را در ساختن تابلوهای تبلیغاتی در نظر دارند. اما قبل از همه این کارها و رسیدن به آنها لازم است که نکته هایی را در نظر داشته باشیم تا در تعیین هدف مان برای تابلوسازی موفقتر ظاهر شویم. این نکته ها شما را در تصمیم گیری مناسب در جهت سفارش و ساخت یک تابلوی تبلیغاتی کمک خواهند کرد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ترانه مرادی

نمای شیشه رنگی فریم لس


استفاده از شیشه رنگی بعنوان یک ماده اصلی در نمای ساختمان جذابیت زیادی را باعث شده است. با روی کار آمدن شیشه رنگی های رفلکس استفاده از این نوع شیشه رنگی ها در نمای ساختمان های بلند و برجها در حال حاضر خیلی رایج شده است. به کارگیری از نماهای شیشه رنگی ای افزون بر زیبائی قابلیت بهره گیری از بیشترین روشنایی روز را نیز مهیا می کند. همچنین استفاده از شیشه های 2 یا 3 جداره یک لایه عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسب را ایجاد میکند. استفاده از این نماهای مدرن سبب گردیده که دتایل های نصب متفاوت نیز طراحی گردد که از آن جمله شیشه های فریم لس و نماهای لامل(Face Cap) است.


در نماهای فریم لس شیشه رنگی ، قابهای آلومینیومی نگهدارنده شیشه (شیشه ها می توانند تکجداره و یا دوجداره باشند) بر روی یک فریم فولادی که از پروفیل هایی با سایزهای متفاوت ساخته شده نصب و فیکس می گردند. فواصل شیشه ها با یکدیگر چنان نزدیک بوده که فریم فولادی حائل قابهای آلومینیومی از نمای روبرو دیده نخواهد شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ترانه مرادی